شرایط و قوانین فروشگاه کلورین
قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده است و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی میباشد؛ استفاده از سایت به منزله اطلاع و موافقت شما از شرایط ذیل میباشد.
قوانین اختصاصی فورشگاه کلورین
قیمتها
قیمتها به صورت مداوم بروزرسانی میشود و قیمت هر محصول با توجه به مدل و ارزشی که دارد از سمت فروشگاه تعیین میشود؛ این قیمتها با توجه به شرایط مختلف با قیمتهای متفاوتی عرضه میشوند که شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه قیمت گذاری با متخصصین ما در ارتباط باشید.
هر گونه سؤال و درخواست، قبل از خرید باید توسط مشتری از تیم پشتیبانی انجام شود و با توجه به اطلاعات کامل اقدام به خرید نماید؛ برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی یا آیتم مورد نظر میتوانید از پلتفرم استیم یا گوگل استفاده نماید.
دقت داشته باشید که قیمت بخش آیتم های کانتر و بازی های استیم با توجه به نرخ ارز و قیمت آیتم یا بازی در استیم به صورت مدوام و اتوماتیک بروزرسانی می شود و شما می توانید با قیمت بروز محصولات را خریداری کنید؛ البته تحت شرایطی ممکن است قیمت به صورت ناگهانی دچار تغییر شود که حداقل 24 ساعت لازم است تا قیمت بروز شود و معامله مذکور در صورت انجام، می تواند توسط فروشگاه برای جلوگیری از ضرر طرفین باطل و کنسل شود و مبلغ سفارش بدون کسر وجه به خریدار عودت یا مبلغ بروز محصول از مشتری اخذ شود.
اطلاعات کاربری و سفارش
در زمان ثبت نام و خرید حتما از صحیح بودن اطلاعات درخواست شده اطمینان حاصل کنید؛ پس از سفارش کالا وضعیت آن به صورت "در وضعیت اجرا" خواهد بود و بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه از طریق پیامک سفارش شما ارسال میشود که از طریق کد پیگیری آن میتوانید، سفارش خود را پیگیری نماید. زمان معلق ماندن سفارش بستگی به حجم سفارشهای در حال بررسی توسط ما دارد.
نکته مهم:
دقت داشته باشید که مدت زمان تحویل سفارش بین 1 الی 72 ساعت میباشد، اما با توجه به شرایط خاص ممکن است این زمان طولانیتر نیز شود که برای پیگیری آن باید با پشتیبان ما در تلگرام از طریق @ClorianShop مراجعه کنید.
نکته مهم 2:
دقت داشته باشید که تنها راه پرداخت شما از طریق درگاه پرداخت سایت بوده و هیچ راه پرداخت دیگری وجود ندارد و تنها در صورتی که خود پشتیبان سایت با ای دی @ClorianSupport به شما راه دیگری پیشنهاد و ارائه کند باید از طریق آن اقدام نماید؛ دقت داشته باشید که اگر روش کارت به کارت نیز به شما ارائه شود، تنها صاحب حساب مورد قبول ما که به شما ارائه می شود، علیرضا جلیلوند می باشد.
عدم پیگیری سفارش
- در صورتی که سفارشی ثبت کنید ولی به هر دلیل به مدت یک هفته آن را پیگیری نکنید، بعد از این مدت به شما از طریق ایمیل و SMS اطلاع دهی می شود تا وضعیت سفارش خود را از طریق پشتیبان رسمی فروشگاه در تلگرام با آدرس @ClorianSupport پیگیری کنید.
- در صورتی که بعد از پیگیری های ما شما همچنان جهت پیگیری محصول خود مراجعه نکنید، در هفته دوم معادل روز 14 ام، سفارش شما لغو می شود و دیگر قابل دریافت با قیمت قبل نخواهد بود و فروشگاه حق فروش سفارش به شخص ثالث را خواهد داشت.
- در صورتی که بعد از 15 الی 20 روز همچنان برای پیگیری سفارش لغو شده خود مراجعه نکنید به تیم پشتیبانی، مبلغ 10 درصد سفارش از شما کسر و مبلغ باقی مانده به شما عودت داده می شود.
- در صورتی که 30 روز از سفارش شما گذشته باشد و همچنان پیگیری از سمت شما انجام نشود، مبلغ 30 درصد از شما کسر شده و مبلغ نهایی برای شما واریز می شود.
لغو سفارشات
- در صورتی که سفارش از سمت شما لغو شود و فرصت فروش محصول به شخص ثالثی را از فروشگاه بگیرد و این اتفاق تا کمتر از 3 روز باشد، حداکثر مبلغ 10 درصد به عنوان مالیات کسر و مابقی به حساب شما واریز خواهد شد (همان حسابی که با آن پرداخت را انجام دادید.)
- در صورتی که سفارش از سمت شما لغو شود و فرصت فروش محصول به شخص ثالثی را از فروشگاه بگیرد و این اتفاق تا کمتر از 7 روز باشد، حداکثر مبلغ 20 درصد به عنوان مالیات کسر و مابقی به حساب شما واریز خواهد شد (همان حسابی که با آن پرداخت را انجام دادید.)
- در صورتی که سفارش از سمت شما لغو شود و فرصت فروش محصول به شخص ثالثی را از فروشگاه بگیرد و این اتفاق تا بیشتر از 7 روز باشد، حداکثر مبلغ 30 درصد به عنوان مالیات کسر و مابقی به حساب شما واریز خواهد شد (همان حسابی که با آن پرداخت را انجام دادید.)
- در صورتی که سفارش از سمت ما به هر دلیلی لغو شود، مبلغ به صورت کامل و کسر هیچ گونه مالیاتی به شما برگردانده می شود و یا محصولات جایگزین به شما معرفی و در صورت موافقت شما، محصول جایگزین ارسال می شود.
- در صورتی که محصولاتی که حاوی کد دیجیتال مثل استیم والت، هر گونه گیفت کارت یا اشتراک مانند اگزیت لگ یا رندوم کی و سی کی انتخاب کرده باشید و برای شما ارسال شده باشد، هیچگونه هزینه ای به شما عودت داده نمی شود.
قوانین بخش آیتمهای CS2
- بعضی از آیتمها مثل اسکین های بازی CS2 مدلهای مختلف دارند که به شما در زمان خرید اعلام میشوند و شما باید با توجه به مدل مذکور اقدام به خرید اسکین نماید و خرید اشتباهی به عهده خود خریدار بوده و فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال شما نخواهد داشت.
- با توجه به قوانین استیم، آیتمها ممکن است همان لحظه قابلترید نباشند که در بخش توضیحات محصول ذکر میشوند و شما باید با توجه به زمان تحویل بازی اقدام به خرید نماید؛ پس در صورتی که زمان تحویل بازی 7 روز پس از خریداری باشد، شما نمیتوانید در زمان کمتری به تیم پیشتبان جهت دریافت محصول مراجعه نماید.
قوانین کدهای دیجیتال مانند گیفت کارت یا اشتراکها
- با توجه به یکبار مصرف بودن و عدم صحت سنجی توسط فروشگاه، کد های والت در هر نوع پلتفرمی و البته رندوم کی ها و هر نوع گیفت کارتی یا محصولی که به صورت کد برای شما ارسال می شود، مانند اگزیت لگ و تمامی اشتراک های دیگر، کد خریداری شده به هیچ وجه بعد از ثبت سفارش قابل استرداد نمیباشد و شما بعد از خرید این محصول، نمیتوانید اقدام به بازپس گیری هزینههای خود نماید.
- با توجه به سالم و تست شدن کدهای ارسالی، تنها در صورتی به مسائل مربوط به خرابی کد رسیدگی میشود که شما از زمان خرید تا زمان فعالسازی، ویدیویی با کیفیت تهیه و به تیم پشتیبان ارائه نماید و در غیر این صورت هیچ پشتیبانی از ما دریافت نمیکنید.
- طبق تغییرات قوانین استیم، برای ریجن های آرژانیتن و ترکیه باید والت های مخصوص به خود را تهیه نماید و نمیتوانید از والت های گلوبال استفاده نماید؛ بدین منظور در خرید خود دقت نماید زیرا در صورت اشتباه در خرید فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال کد خریداری شما ندارد.
- در نهایت برای استفاده و فعال سازی کد والت باید از تحریم گذر همان کشور استفاده نماید تا میزان ریسک خرابی کدها به دلیل استفاده از تحریم شکنها نامعتبر به صفر برسد؛ دقت داشته باشید که فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال خرابی کد به دلایل مختلف اعم از استفاده از تحریم گذر نادرست ندارد و تنها طبق شرایط ذکر شده در بند دوم قوانین مربوط به والت به درخواست شما رسیدگی میشود.
- مسئولیت کامل کد ارسالی به عهده خریداری بوده و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم فعال سازی کد به هر دلیلی نخواهیم داشت، مگر خودمان کد را برای شما فعال کنیم که این موضوع برای تمامی محصولات و اشتراک های ما قابل انجام نمی باشد!
قوانین بخش بازیهای اورجینال
- بازی های اورجینال به روش های مستقیم به واسطه والت، یا گیفت یا سی دی کی رو اکانت شما فعال می شوند و در زمان تهیه محصول باید به این موضوع دقت داشته باشید!
- در صورتی که بازی خریداری کنید که در تخفیفات بوده باشد ولی به هر دلیلی نتوان با قیمت تخفیفات این بازی را برای شما فعال کرد، هزینه شما با کسر 10 درصد مالیات عودت داده می شود، مگر قصور از سمت فروشگاه کلورین بوده باشد، مانند عدم رسیدگی درست به سفارشات.
- بازی های اورجینال دارای نسخه های مختلف و بسته های الحاقی متفاوتی هستند، پس در انتخاب بازی باید دقت داشته باشید، زیرا در صورت انجام سفارش، ما تهدی در این حوزه به شما نداریم و امکان تغییر نسخه فقط قبل از انجام سفارش می باشد و در صورتی که بازی جدید درخواستی شما کمتر از سفارش قبلی باشد، ما حق این را داریم حداکثر 20 درصد از قیمت ما به تفاوت را به عنوان مالیات از شما کسر نمایم.
قوانین بخش استیم پوینت
- استیم پوینت بعد از 15 روز که ایمیل تکمیل سفارش برای شما ارسال شود، قابل استفاده می باشد که این موضوع مربوط به قوانین خود استیم بوده و تحت اختیار ما نیست و امکان تغییر آن وجود ندارد.
- استیم پوینت به صورت Award ارسال می شود و ممکن است در ارسال آن به مشکل بربخوریم که در این صورت سفارش دوباره برای شما انجام خواهد شد و امکان لغو سفارشات پوینت وجود ندارد.
قوانین عمومی و تعاریف مختلف
حریم شخصی کاربران
با توجه به اینکه در هنگام خرید نیاز به پر کردن فرم ثبت نام الزامی میباشد لذا حفظ و نگهداری اطلاعات شما توسط ما تضمین میگردد.
فرآیند سفارش
پس از سفارش کالا وضعیت آن به صورت “در حال انجام” خواهد بود. زمان معلق ماندن سفارش بستگی به حجم سفارشهای در حال بررسی توسط ما دارد.
حوادث غیر مترقبه
- در صورتی که سفارشی ثبت کنید ولی به هر دلیل به مدت یک هفته آن را پیگیری نکنید، بعد از این مدت به شما از طریق ایمیل و SMS اطلاع دهی می شود تا وضعیت سفارش خود را از طریق پشتیبان رسمی فروشگاه در تلگرام با آدرس @ClorianSupport پیگیری کنید.
- در صورتی که بعد از پیگیری های ما شما همچنان جهت پیگیری محصول خود مراجعه نکنید، در هفته دوم معادل روز 14 ام، سفارش شما لغو می شود و دیگر قابل دریافت با قیمت قبل نخواهد بود و فروشگاه حق فروش سفارش به شخص ثالث را خواهد داشت.
- در صورتی که بعد از 15 الی 20 روز همچنان برای پیگیری سفارش لغو شده خود مراجعه نکنید به تیم پشتیبانی، مبلغ 10 درصد سفارش از شما کسر و مبلغ باقی مانده به شما عودت داده می شود.
- در صورتی که 30 روز از سفارش شما گذشته باشد و همچنان پیگیری از سمت شما انجام نشود، مبلغ 30 درصد از شما کسر شده و مبلغ نهایی برای شما واریز می شود.
احراز هویت
با توجه به افراد کلاهبردار که اقدام به انواع روش های کلاه برداری می کنند، فروشگاه حق خود می داند که در سفارشات اول با هر مبلغی که می خواهد باشد و در سفارشات بعدی شما در صورتی که جمع سفارش از مبلغ 500 هزار تومان عبور کرد، اقدام به دریافت احراز هویت نماید که فقط برای جلوگیری از فیشینگ بوده و هیچ کاربرد دیگری نداشته و شرایط و نحوه احراز هویت نیز در بخش پنل کاربری و قسمت احراز هویت ذکر شده است.
در صورتی که از احراز هویت سر باز زنید، ما می توانیم مبلغ سفارش را جهت راستی آزمایی شما نگه داشته تا زمانی که احراز هویت را ارسال کنید یا با کسر حداکثر 15 درصد به حساب واریز کننده (فردی که به واسطه کارت او در سایت ثبت سفارش شده)، واریز نمایم؛ بدیهی است، ما تنها ملزم به انجام سفارشاتی هستیم که مشتری و مخاطب هدف ما، احزار هویت انجام داده باشد.
نسخه 1.0 قوانین فروشگاه کلورین
قوانین فروشگاه همواره در حال بروزرسانی خواهد بود و با توجه به توسعه ما یا تغییر شرایط قوانین نیز تغییر می کند.
